O autorze
O wszystkim, co się dzieje w serwisie. I nie tylko

naTemat.pl uruchamia nowy serwis z Anną Muchą

Anna Mucha i Tomasz Machała podczas podpisania umowy spółki. Sierpień 2014.
Anna Mucha i Tomasz Machała podczas podpisania umowy spółki. Sierpień 2014.
Anna Mucha i naTemat.pl uruchomią wspólnie nowy internetowy magazyn skierowany do rodziców. Serwis będzie nazywał się Mamadu.pl i wystartuje jesienią.

– Anna Mucha była jedną z pierwszych blogujących aktorek w Polsce, zdobywając w sieci dużą popularność, setki tysięcy czytelników i tworząc społeczność. Zdecydowaliśmy się wspólnie z Anną zbudować Mamadu.pl, bo chcemy stworzyć wyjątkowej jakości magazyn parentingowy, łączący pracę redakcji i blogi z angażującą reklamą natywną. Chcemy zbudować serwis ze społeczną ambicją, inspirujący, wywołujący dyskusje i otwierający debaty na temat wszystkich aspektów macierzyństwa i rodzicielstwa – opisuje wspólny projekt Tomasz Machała.

GLOB360 (spółka wydająca naTemat.pl) oraz Anna Mucha w sierpniu utworzyli wspólną spółkę: Mamadu Sp. z o.o. Jej prezesem został prezes GLOB360 Tomasz Machała.

– Mamadu, (Mama doux) po francusku oznacza „czułą mamę”. Mamadu może być też odczytane z angielskiego jako – Mamo zrób! A po polsku chciałabym, żeby oznaczało to wyjątkowy portal, miejsce, gdzie rodzice czują się u siebie, gdzie pojawiają się ważne pytania i mądre odpowiedzi. Chciałabym, żeby w przyszłości było to miejsce również ważne społecznie, poruszające także trudne tematy i pomagające żyć w lepszych warunkach. Chciałabym także żeby to było miejsce które bawi, kształtuje gust, podaje ważne informacje i jest estetycznie wysmakowane... jednym słowem, żebyśmy byli najlepsi. Najlepsi dla Dzieci i dla Rodziców...- mówi Anna Mucha.

Obecnie trwają przygotowania do uruchomienia serwisu. Trwa rekrutacja na dziennikarskie i menedżerskie stanowiska w redakcji. Do zespołu sprzedaży dołączyła Patrycja Bilewska, która wcześniej kierowała między innymi zespołem sprzedaży regionalnej Ringier Axel Springer Polska w Poznaniu. Dział projektowy i IT GLOB360 intensywnie pracują nad przygotowaniem Mamadu do startu.


– W ciągu dwóch lat młody i dynamiczny zespół naTemat zebrał cenne doświadczenia, pozwalające nam angażować się w nowe projekty medialne. GLOB360 ma misję budowy najbardziej jakościowych, innowacyjnych i angażujących mediów w internecie. Takie też zadania postawimy przed zespołem Mamadu. Anna Mucha zaimponowała nam wielka ochota dzielenia sie w wirtualnej przestrzeni swoimi doświadczeniami młodej i aktywnej zawodowo matki – opisuje Robert Jędrzejczyk, udziałowiec GLOB360. Dodaje, że Mamadu.pl to pierwszy z kilku zapowiadanych przez spółkę magazynów tematycznych.

NaTemat.pl miał w lipcu 2014 roku 3,6 miliona czytelników. Serwis założony w lutym 2012 roku już w 2013 osiągnął zysk. Główne źródła przychodów to angażująca reklama natywna oraz unikalne formaty graficzne.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...