Absolutny rekord Grupy naTemat. Wszystkie serwisy ze wzrostami, mamy już 9,2 mln UU

Wyniki Grupy naTemat za październik 2016. Wzrost rok do roku.
Mamy dla Was (i dla siebie) doskonałe wieści! Październik był dla serwisów Grupy naTemat fantastycznym miesiącem. Jako firma osiągnęliśmy absolutny rekord unikalnych użytkowników – było ich niemal 9,2 mln! To nie wszystko, swoje indywidualne rekordy od początku istnienia wyraźnie pobiły także dwa z nich – naTemat oraz INNPoland.

"Jesteś tak dobry, jak twój ostatni mecz" – mówi znane powiedzenie. Nasz październikowy mecz okazał się świetny. Wszystkie serwisy naszej Grupy: naTemat, INNPoland, MamaDu i ASZdziennik rok do roku zanotowały wzrosty.

Wzrosty Grupy naTemat w październiku

dane porównane rok do roku

– naTemat: 6,31 mln UU +25,37%
– ASZdziennik: 1,10 mln UU +46,77%
– INNPoland: 1,05 mln UU +101,87%
– MamaDu: 683 tys. UU +28,50%

Tylko w październiku odwiedziło nas niemal 9,2 mln unikalnych użytkowników. Udało się nam policzyć Was naprawdę dokładnie – 9 161 433. Ten wynik cieszy, ale równie mocno cieszą nas dwa indywidualne rekordy naszych serwisów, które nigdy wcześniej w historii swojego istnienia nie były aż tak popularne.


Mowa o naTemat, które zanotowało 6,31 mln UU, oraz INNPoland, które po raz pierwszy przekroczyło barierę 1 mln UU. To gigantyczne wzrosty zarówno względem poprzedniego miesiąca, jak i ubiegłego roku. Na deser zespół INNPoland pod koniec października przy współpracy z Natalią Hatalską, czołową polską ekspertką technologiczną, przygotował także specjalne wydanie całego serwisu. Efekt możecie zobaczyć tutaj.
W ramach serwisu naTemat wydajemy także pierwszy w Polsce magazyn o smartlife Bliss, który istnieje dopiero od maja tego roku. W związku z tym z oczywistych powodów wzrostów rok do roku zaraportować jeszcze nie możemy, ale wiemy, że każdego miesiąca materiały te notują ok. 2 mln odsłon. Możemy pochwalić się za to wyjątkową w skali polskiego internetu kampanią wideo, jaką Bliss realizuje wspólnie z firmą De'Longhi.

Dobre wieści docierają do nas także z Facebooka. Z raportu firmy badawczej Sotrender wynika, że fanpage naTemat po raz kolejny (wrzesień 2016) był najbardziej interaktywną marką na polskim Facebooku.

Dziękujemy za to, że każdego dnia jesteście z nami, a z miesiąca na miesiąc jest Was coraz więcej. W żadnym z tych wyników nie było przypadku, a są one konsekwencją planowanych działań. Dzięki Wam naTemat od lat plasuje się w pierwszej dziesiątce (8. miejsce) polskich serwisów informacyjnych i publicystycznych. Firma z zaledwie 5-letnią historią pod wzlędem oglądalności w tej kategorii ustępuje tylko gigantycznym wydawnictwom z wielkim zapleczem.

Wracając jednak do meczowej anegdoty z początku tekstu – jest już listopad i kolejny mecz się rozpoczął. Do zobaczenia!

PS Od kilku miesięcy pracujemy nad czymś wyjątkowym, już niedługo zobaczycie efekty!

POLUB NAS NA FACEBOOKU

Trwa ładowanie komentarzy...